کادو

امروز توی عکس‌های گوشیم می‌گشتم این دو تا تصویر رُ پیدا کردم. مربوط به بسته‌بندی هدیه‌ی تولد ایمان هستن. خیلی کار نبرده ولی نتیجه همونی بود که دلم می‌خواست...



از "کادو کردن" خوشم میاد... روی بسته‌بندی‌ها بدون اینکه نیاز باشه کار خارق‌العاده‌ای انجام بدی می‌تونی با ساده‌ترین چیزا، حتی با چند تا تیکه بندُ تیکه‌های کوتاه روبان که دیگه به کاری نمیان یه طرح نو بزنی... 



نکته‌ی بامزه‌ی هدیه‌ی من وقتی بود که یکی از مدعوین (!) دنبال دکمه روی کادو می‌گشت!  این علاقه‌ی من به دکمه‌ها برای خودش برنامه‌ای شده. 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیدعلی 1389/03/27 ساعت 11:33 ب.ظ

کشته ی این حیونم(کفشدوزک) که روشه... :دی

پالتو 1389/04/03 ساعت 10:27 ق.ظ

مبارک باشه!

سلامت باشی عزیزم. جات خالی بود.

این روزها بازار کفشدوزک داغه..قشنگ بودن.همه شون قشنگن

زهرا 1389/08/28 ساعت 11:53 ب.ظ http://honarhonar.blogsky.com

وای خدا من هم عاشق دکمه هستم و خیلی خریدم ولی هنوز رو کاردستی هام استفاده نکرم خیلی بلد نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد