گوشواره‌های سنتی-مدل تارا

سلام.

امروز رو خوبی بود چون امتحانای پایان‌ترم تموم شد و من یه نفس راحت کشیدم و تونستم بشینم پای کارهای عقب‌افتاده‌م.

مثلاً این [برای دیدن جزئیات، کلیک کنید] گوشواره‌هارُ تقریباً سه یا چهار ماه پیش درست کردم ولی تا امروز وقت نشد عکس‌هایی که ازشون گرفته بودم پست کنم. این اولین جفت از این نمونه‌س که هدیه دادم به تارا، برای همین اسم این مدل رُ هم گذاشتم "تارا"...

فکر نمی‌کنم نیاز به توضیح اضافه باشه بجز گفتنِ این نکته که برای درست کردن این گوشواره‌ها از مهره‌دوزی روی پارچه کمک گرفتم، دور محیط دوخته شده رو برش زدم و بقیه‌ی ریزه‌کاری‌هارُ انجام دادم.

بنظرم نتیجه‌ی کار راضی کننده‌س تا نظر شما چی باشه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
nami 1389/04/10 ساعت 01:05 ب.ظ

خوش به حال تارا . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد