گوشواره‌های رنگی

بدون شرح...

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/08/30 ساعت 11:58 ب.ظ http://nimvajabi.blogsky.com

من رشتم گرافیکه و عاشق اینجور چیزام
میشه بگی کجاها میتونم پیدا کنم از این نمونه ها و ایده بگیرم ؟

سلام. منظورت اینه که مهره‌هاش رُ کجا می‌تونی گیر بیاری؟ خب اصولاً خرازی‌ها منبع این‌جور چیزها هستن... اگر بخوای تعداد بالا و به صرفه کار کنی هم که باید بری بازار بزرگ (15خرداد) و سراغ بازار مشیرخلوت رُ بگیری که منبع لوازم خرازیه...
اما اگر منظورت سایت یا کتاب و مجلات مربوط به این کاره که اولاً تعدادیشون رو من توی لینک‌های روزانه لیست کردم، علاوه بر اون می‌تونید کلمه‌ی Beading رُ توی گوگل یا موتورهای جستجوی دیگه Search کنید تا به سایت‌ها و نمونه‌های خوبی برای الگو گرفتن برسید...
شاید لازم باشه توضیح بدم که به مهره‌ها و منجوق و مرواریدهای مصنوعی و... روی هم رفته می‌گن Bead!
برای پیدا کردن نمونه‌های کارت‌پستال و کلاً کارهای کاغذ و چسبی هم می‌تونید کلمه‌ی Stamping رُ سرچ کنید...
نمی‌دونم توضیح کافی بود یا نه... ولی امیدوارم کافی بوده باشه. خوشحال هم می‌شم از نمونه‌های کارت عکس بگیری و برام بذاری که با کارهات هم آشنا بشم...

nami 1389/09/01 ساعت 12:43 ق.ظ

تکلیف من که گوشواره گوشم نمی کنم چیه ؟!

شما سه بار از روی ریزعلی بنویس.

[ بدون نام ] 1389/09/01 ساعت 07:49 ب.ظ http://nimvajabi.blogsky.com

ممنون از توضیحات خوبتون
منم به زودی یه وبلاگ میزنم و کارامو توی اون قرار میدم
بازم ممنون از اینکه اومدی و جواب دادی مرسی

:) خواهش می‌کنم.

مامان نی نی ناز 1389/09/15 ساعت 02:03 ب.ظ

هنا جون ممکنه چندتا از کارت پستال/یا تبریک تولد خوشگل برام بذاری.
شدیدا بهش احتیاج دارم
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد