گوشواره-رنگین‌کمان


یه مقدار با نمایش رنگِ مانیتورم مشکل دارم. نمی‌دونم همون رنگی که من روی نمایشگرم می‌بینمشما هم مب‌بینید یا نه؟! امیدوارم رنگاش همونجوری که هست دیده بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
nami 1390/01/05 ساعت 03:21 ق.ظ

نه عزیزم !
مشکل از برکات دوربینه دیجیتاله 14 مگا پیگسلیه کداکه که رنگا رو انقدر شارپ نشون می‏ده . . .

مبارکه !
البته سال نو رو عرض می‏کنم !
دوربین که دیگه براتون قدیمی شده !
احتمالا" به یه حرفه ای‏ترش فکر می‏کنین !

نه جانم! گمون نکنم مشکل از اون باشه! معمولا روی ی سیستم دیگه هم چک می‌کنم که دنگام درست باشه اینبار دسترسی نداشتم. دوم اینکه بنظرم بی‌روح میومد توی فوتوشاپ کنتراستشو تغییر دادم وگرنه با دوربین Canon فسقلی گرفتم! D:

فرانک 1390/01/16 ساعت 10:25 ق.ظ http://faraanak.blogfa.com

وای خدا مثل همیشه زیبا و خوشگلن :)
من که کلی دوس دارم اینارو
راستی من همون نیم وجبی سابقم
سال نو هم مبارک :)

سال نوی شما هم مبارک.
نظر لطفته...

nami 1390/06/17 ساعت 11:54 ق.ظ

چقدر خاک گرفته اینجا . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد