تا به تا

معمولاً سعی می‌کنم قرینگی رو توی همه‌ی کارام حفظ کنم، اما این بار به دلیلی که خودم هم ازش سر در نمیارم از تا به تا بودن این جفت گوشواره خوشم اومده.
از صدف و مهره‌های فلز کوب توشون استفاده کردم به علاوه‌ی مهره‌های ریز و منجوق دوقلو.
نظرات 1 + ارسال نظر
iman 1390/09/19 ساعت 04:16 ق.ظ

چقد دلم تنگ شده واسه صبحای زود پارکینگ پروانه . . .

دنبال جا گشتن . . .

آماده کردن میزی که بابا درست کرده بود . . .

چیدن هنرنماییات . . .

صبحونه . . .

انتظار برا فروش . . .

گشت زدنای دوتایی . . .

ناهار . . .

شمردن پولا . . .

جمع کردن میز . . .

همراهی کردنت تا پیش بابا . . .

. . .


تنها چیزی که دلم براش تنگ نشده قدم زدن یه نفرشه توو مسیر برگشت

خیابون لاله زار لعنتی رو به بالا !

گفتن این خیلی لوسه ولی: "عاشقتم".

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد