گردن‌بند سرامیکی

گل سرامیکی  توی گشت‌وگذارهای ساعت‌های بی‌کاریم یه مغازه‌ی زیرپله‌ای کوچیک کشف کردم که خورده‌ریزهای جالبی داره، یکی از چیزهایی که بین خورده‌ریزهاش خیلی دوست داشتم گل‌های سرامیکی بود که نتیجه‌ی استفاده‌ش چیزی شد که می‌بینید، کار سختی هم نیست، دو تا گره داره و یه مقدار نوار!

هرچی بیش‌تر پیش می‌رم بیش‌تر هم درک می‌کنم که استمپینگ کار ساده ولی دوست‌داشتنی‌یی هست!

نظرات 2 + ارسال نظر
اشک 1389/02/07 ساعت 10:20 ب.ظ

من عاشق این جور مغازه های عتیقم
چیزای جالبی میشه توشون پیدا کرد
واااااای خیلی هیجان انگیزناکه
به نظرم این مغازه ها مرموزن
دوس دارم صاحبش بگه راحت باش هر جاشو خواستی بگرد!
بعد منم بگردم چیزای خوگشل پیدا کنم
اگه صاحبشم یه پیرمرد مهربون باشه بهترتره

گلای خوگشلیین

من تو وسایل قدیمیه مامان بابام چندتا دکمه ی فلزی قدیمی پیدا کردم به نظرم خوشگلن...ازینایی که طرحهای شاهنشاهی داره روشون.این نتیجه ی آخرین گشت و گذارای من تو کمد دیواریه اتاق مامان بابامه! دزدکی (چشمک)

من یا یکی از این دکمه‌ها یه انگشتر درست کردم... دوسش دارم... اگه یادم بمونه یه بار عکسشُ می‌ذارم!

اشک 1389/02/07 ساعت 11:51 ب.ظ

خیلی دوس دارم ببینمششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد